Sunday, July 3, 2011

PaNciT!!!


PERGH!!!
pnat dowh..
arie2 VI buat saringan sukan..
aku masuk acara 400,1500 dan 800m..
kalau dkt x per ni jauh gler BABI!!

HARI pertama!!
aku dh rdy nk lari acara 400m meter semi..
kegarisan,sedia,preet!!!
lari punya lari aku dpt nmbr 4 pas2 dpt masok FINAL..
yeay,bangganyer!!!
pas2,ttebe cegu panggil dan cakap 'masrur,awk lari 1500 lps nie'..
aku dh mcm mmpos larh aku japg..
apakandaya lari jer larh..punye lama aku lari dpt nmbr 3..
ALHAMDULILLAH!!
lega skit..

HARI kedua!!
then, esoknyer,aku kna lari 400m final..
dgn semangat aku lari..lagi 100m meter nk abizz..
aku sprint gler BABI trus mng EMAS..
lagi BNGGER!!!
pas2 dh mng pkir nk celebrate ttapi ader 4*400m..
dalam keadaan pnat aku jdi first runner..
pergh dh tnggu mmbr abizz lari dpt nmbr second last..
sdih ttapi GEMBIRA..
cmner 2..?

HARI ketiga!!
aku kna lari 800m meter larh..
aku lari dh ketinggalan jauh oleh luqman..
luqman dh abizz kitaowang tgh cari nmbr 2..
aku ketinggalan nmbr5 msa 2..
lgi 100m aku sprint agie..
pas2 dpt nmbr 2..
ALHAMDULILLAH!!!

AKU rsa best dan bersyukur mng thn ni..harap dpt mng agie..
tahon depan!!!AMIN
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment